Avocore - юридическая компания в Харькове
+38 099 784 41 01 Перезвоните мне

ТОВка на ІЗІ

Як реєструватись в 2019!

Право кожної особи на підприємницьку діяльність не заборонену законом закріплено у ст. 42 Конституції України. Порядок здійснення реєстрації особи як суб’єкта підприємницької діяльності закріплено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців і громадських формувань». Така реєстрація є безкоштовною.

Згідно з положеннями цього Закону для того, щоб зареєструватися в організаційно-правовій формі Товариства з обмеженою відповідальністю необхідно:

  1. Заповнити Форму 1 «Заяву про державну реєстрацію створення юридичної особи», яка затверджена Наказом Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року № 3268/5 (у редакції 2018 року). При заповнені назви юридичної особи, яку Ви бажаєте створити, доцільно перевірити, чи не зайняте таке найменування вже існуючою юридичною особою, бо наявність аналогічного найменування не допускається.
  2. За бажанням заповнити заяву про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування. У разі якщо Ви не подаєте таку заяву одразу при реєстрації, Ви можете подати таку заяву вже після такої реєстрації в будь-який час до територіального підрозділу Державної фіскальної служби за місцезнаходженням новоствореної юридичної особи, до обрання спрощеної системи оподаткування юридична особа буде вважатись такою, що обрала загальну систему оподаткування.
  3. Подати примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію Протоколу установчих зборів засновників (якщо засновників 2 і більше) або Рішення про створення юридичної особи (якщо засновник один).
  4. Подати установчий документ юридичної особи в нашому випадку це буде Статут, в якому обов’язково зазначити повне та скорочене найменування майбутнього товариства, органи управління товариством та їх компетенцію і порядок прийняття ними рішень, а також порядок вступу до товариства та виходу з нього. Статут обов’язково повинен бути прошитий 2 рази ( 1 раз самостійно, другий – нотаріусом), понумерований, і всі підписи засновників на Статуті підлягають обов’язковому нотаріальному посвідченню.

Якщо одним із засновників буде іноземна юридична особа, то додатково подається ще документ, що підтверджує реєстрацію такої іноземної особи у країні її місцезнаходження. 

Після того як Ви подаєте всі ці документа державному реєстратору, то Вам видається опис поданих Вами документів, де у верхньому правому куті буде зазначено код доступу до електронного кабінету, в якому можна буде подивитись інформацію про ТОВ, Статут тощо. Варто пам’ятати, що після реєстрації єдиним оригіналом Вашого установчого документа буде електрона версія Статуту у вашому електронному кабінеті. 

Далі протягом 24 годин реєстратор перевіряє надані документи та реєструє товариство в Єдиному державному реєстрі, де товариству присвоюється ідентифікаційний код – код ЄДРПОУ (про що видає виписку), та направляє дані про новостворену юридичну особу до відповідного територіального підрозділу ДФС та Головного управління статистики у відповідній області.  

Для того, щоб отримати витяг з реєстру платників податків (у разі, якщо заяву про обрання спрощеної системи оподаткування було подано одразу з пакетом документів для реєстрації ТОВ), то для цього необхідно звернутись з відповідним запитом до відповідного територіального підрозділу ДФС, в якому Вам протягом 2 днів нададуть такий витяг.

Це лише перший етап створення юридичної особи і надалі треба легалізувати її діяльність (відкрити рахунок в банку, видати Наказ про призначення Директора, відомості про якого зазначені будуть в ЄДР, за бажанням отримати печатку товариства та електроний цифровий підпис тощо).

Процедура реєстрації ТОВ не складна, але потребує ретельної уважної роботи. Звернувшись в нашу компанію Вам необхідно буде надати тільки копії Ваших ідентифікаційних документів та бути присутніми разом з нами при посвідчені Ваших підписів на Статуті, копій Ваших ідентифікаційних документів та довіреності. За Вашими побажаннями нашими юристами будуть підготовлені всі необхідні для реєстрації документи у найкоротші строки. Після проведення реєстраційний дій у Вас на руках залишаться опис поданих документів з кодом доступу до Вашого електроного кабінету, виписка з ЄДР та витяг з реєстру платників податків.

Анна ФатееваСвязаться со специалистом
по этой теме
Анастасия ПогребнаяСвязаться со специалистом
по этой теме